پاسخ سوالات خود را دریافت کنید هر زمان که نیاز دارید
اتمام فاز استقرار مستلزم نگهداری و پشتیبانی از محصولات است. خدمات پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار از طریق تلفن و بصورت آنلاین انجام می شود. با وجود طیف گسترده ای از انواع خدماتی که ترابایت ارائه می کند شما می توانید یکی از آنها را انتخاب و مطمئن باشید که نرم افزار جدید با بالاترین میزان از کارآیی کار خواهد کرد. پشتیبانی برای 90 روز اول رایگان خواهد بود. پس از آن می توانید با ورود به پرتال و دسترسی به پروفایل شخصی خود از سرویسهای پشتیبانی که بطور خاص و متناسب با ارزیابی های انجام شده برای شما در نظر گرفته شده استفاده کنید. راهنمای نرم افزارها، فایل های آموزشی، بسته های قابل دانلود، گفتگوی زنده با کارشناسان، ثبت و پیگیری درخواستها، مرکز مشاوره، پایگاه دانش، دسترسی به آخرین نسخه نرم افزارها،خرید الکترونیکی، آموزشهای غیرحضوری، کلاسهای مجازی و ده ها سرویس دیگر از جمله خدمات ترابایت برای مشتریان است.