تجربه لذت بخش یک دموی آنلاین، تعاملی و حرفه ای

هر کنفرانس آنلاین یک جلسه آموزشی کامل پیرامون حضور و غیاب ترابایت و نگاهی است که به این مقوله دارد. تمرکز اصلی بر نشان دادن این موضوع است که شما چگونه می توانید به صورت واقعی و در عمل حضور و غیاب کسب و کار خود را پیاده سازی کنید. هر کنفرانس بطور میانگین 30 دقیقه طول خواهد کشید به همراه پرسش و پاسخ.

ترابایت - ثبت نام

قدم اول: ثبت نام
زمانی که شما ثبت نام را تمام کردید، یک ایمیل به پست الکترونیکی شما ارسال می شود برای اطمینان خاطر شما از اینکه درخواستتان بدست ما رسیده است.

ترابایت - آماده سازی نرم افزاری

قدم دوم: آماده سازی نرم افزاری
بر روی لینک دانلود نرم افزاری که ارتباط بین شما و ترابایت را برقرار می کند کلیک کرده و آن را نصب نمائید. اینجا را کلیک کنید. همچنین فایل راهنمای نصب و کار با نرم افزار را دانلود و کامل مطالعه کنید. اینجا را کلیک کنید.
همه چیز برای قرار ملاقات مجازی مان آماده است!

می بینید، سوال می کنید و یاد می گیرید

  • چگونه اتوماسیون ترابایت کارگزینی شما را بصورت کاملا الکترونیکی مدیریت می کند، صفحه به صفحه نرم افزار را می بینید و از امکانات آن متناسب با نیازتان آگاه می شوید.
  • در مورد چگونگی پیاده سازی در سازمانتان صحبت می کنیم، اینکه چگونه خطاها کاهش می یابند، کارکردها تحت وب مدیریت می شوند و سرمایه گذاری شما برای خرید تبدیل به یک صرفه جویی ارزشمند می شود.
  • اینکه چگونه اتوماسیون ترابایت با سیستم های نرم افزاری فعلی شما هماهنگ می شود، حقوق و دستمزد، دبیرخانه و هر آنچه که شما بخواهید. گزارشات را چگونه تعریف کنید و با چند کلیک ساده آنها را به اشخاص و گردش کارها انتساب دهید.
  • هسته پردازش قوانین که دون هیچ گونه محدودیتی به شما امکان تعریف، ویرایش و مدیریت قوانین پرسنلی تان را می دهد. قوانین مانده مرخصی، اضافه کاری، جانبازی، نوبت کاری، حق شیر، ماموریت و...
  • موتور گردش کار ترابایت که با تعریف روالهای گردش اسناد و مجوزهای مجموعه شما کاغذ را بطور کامل از چرخه کارگزینی تان حذف می کند.
  • و در پایان با روند نصب، استقرار و پشتیبانی ترابایت آشنا می شوید، از پکیج های خدمات ویژه، دوره های 90 روز رایگان پشتیبانی، سرویسهای آموزش الکتروینکی و سرویسهای جامع پرتال که همه نیازهای شما در آن دیده شده است.

چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

صاحبان کسب و کارها، مدیران، معاونت های سازمانی، سرپرستان، مسئولین کارگزینی، پرسنل حقوق و دستمزد و مدیران منابع انسانی که به کاهش هزینه ها، حذف خطاهای انسانی و صرفه جویی در بودجه های نرم افزاری فکر می کنند.