فرصتهای شغلی

کار در ترابایت چه تفاوتی با دیگر شرکتها دارد؟ ما باور داریم که خلاقیت و نوآوری از الهامات نشات می گیرند، از کارمندانی که الهام بخش دیگران هستند.

ترابایت - فرصتهای شغلی

همکار ترابایت شوید!
ما همیشه به دنبال کشف استعدادهای جدید و مراقبت از آنها برای پیشبرد اهداف شرکت، به چالش کشیدن مشکلات و رشد توانایی های فردی کارکنان هستیم. به دنبال فردی همچون شما!
آیا به دنبال کاری فراتر از انجام دادن کارهای روزمره هستید؟ بسیاری از کارمندان به ما می گویند که کار در ترابایت با همه جا فرق می کند. در ترابایت الهامات به سراغ شما می آیند و برای شمایی که سرشار از خلاقیت و نوآوری هستید فرصت رشد و پیشرفت فراهم شده است. ما از شما می خواهیم که به الهامات درونی خود گوش فرا دهید و بهترین ایده ها را درون آنها جستجو کنید!
کار در ترابایت یک فرصت استثنایی است. هر روز، همیشه و هر زمان فرصتهای جدیدی به روی شما در می گشایند، چالش های جدید. چالشهایی که به شما فرصت خلاقیت می دهند تا ایده هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، در مورد آنها جستجو کنید، صحبت کنید و آنها را به زندگی واقعی بیاورید. مهم نیست که شما در چه سمت و شغلی مشغول هستید، ما از شما می خواهیم خود را در اوج قدرت ببینید، متفاوت از بقیه، خود را مدیر ترابایت تصور کنید.
ترابایت داستان موفقیت طولانی را تا به امروز طی کرده است. از اولین ساعت حضور غیابمان تا به امروز و سرویس حضور و غیاب پردازش ابری مان. رویکرد مدیران ترابایت ایجاد شرکتی در سطح کشوری است، با تشکیل تیم های کاری کشوری در هر جای ایران که باشید. ما اعتقاد داریم که کارکنان ترابایت گروه خاصی از آدم ها هستند، دارای استعداد، خلاق و پر انرژی.
سود ابزارخوداتکایی و رشد مالی شرکت خواهد بود اما هدف نهایی محسوب نمی شود. همواره بر کارهای بنیادی و جدی تاکید خواهیم کرد. فقط به فکر رشد و بزرگتر شدن نخواهیم بود.
فرصتهای شغلی تهران / فرصتهای شغلی اصفهان / فرصتهای شغلی سراسر کشور

شبکه فروش ترابایت

مهم نیست در کجای ایران زندگی می کنید، به دنبال شغل دومی برای خود هستید؟
شبکه فروش ترابایت برای همه افرادی که به دنبال درآمد بیشتر هستند طراحی شده است. کار چندان پیچیده ای نیاز نیست که انجام دهید. کافی است در شبکه عضو شوید. پس از ثبت نام همه آنچه که برای فروش نیاز دارید در اختیار شما قرار می گیرد. بسته آموزشی فروش به شما کمک خواهد کرد که بصورت مجازی و از راه دور در کلاسهای فروش شرکت کنید. و پس از آن همه چیز برای آغاز فروش آماده است. کافی است یکی از راه حلهای ترابایت را به مشتری معرفی کنید و به ما اطلاع دهید. با حضور شما قرارداد فروش بسته می شود و شما نقدا پورسانت خود را دریافت می کنید.
عضو شبکه فروش ترابایت شوید