ترابایت - Vision   1) کمک به ارتقا دانش و منزلت ملی

بهبود کمی و کیفی سطح مدیریت در کشور

2) پای بندی به صداقت، درستکاری مطلق و اخلاق در کسب و کار

مهم نیست دیگران چه می کنند ما باید با مردم راستگو باشیم زیرا اولا کار درست همین است و ثانیا مردم بالاخره حقیقت را می فهمند

3) شایسته سالاری

ترغیب و احترام گذاردن به خلاقیت، تواناییهای فردی و رعایت شان و شخصیت فرد فرد کارکنان و تلاش برای فراهم کردن یک محیط در شان پرسنل

4) ارائه خدمت جانانه به مشتریان (مشتری مداری و کارفرما مداری)

ملاک موفقیت رای و نظر مشتری و چیزی است که بتوان به آن مباهات کرد. این منطق کار ماست. اگر ما رضایت واقعی مشتریان را جلب کنیم سودآور خواهیم بود

5) تاکید بر عالی بودن محصولات

استفاده از دانش روز در فرآیندهای تولید، کنترل کیفیت، استقرار و پشتیبانی

6) سودآوری عادلانه

سود ابزارخوداتکایی و رشد مالی شرکت خواهد بود اما هدف نهایی محسوب نمی شود. همواره بر کارهای بنیادی و جدی تاکید خواهیم کرد. فقط به فکر رشد و بزرگتر شدن نخواهیم بود.

هدف نهایی ترابایت

ما با استفاده از محصولات، خدمات، ابزارها و دانش روز در اختیارمان راهکارهایی را به مدیران پیشنهاد می کنیم که موجب ارتقا فرهنگ کار، هوشمندسازی فرآیندهای تصمیم گیری و کاهش چالشهای مربوط به آن، افزایش بهره وری، رشد و دستیابی به چشم انداز مجموعه های تحت امر آنها می شود.

سیمای آینده مورد نظر

بنیان گذار راهکارهای مبتنی بر فناوری در حیطه مدیریت

ترسیم سیمای آینده (چشم انداز)

با توجه به رشد انبوه داده ها در حوزه مدیریتی و بوجود آمدن چالشهای بنیادین در ناکارآمدی و عدم استفاده بهینه و مناسب از آنها و از سویی دیگر نقش پر رنگ و تاثیرگذار این داده ها در فرآیند تصمیم گیری و برنامه ریزی، ترابایت با رویکرد خاص خود به این موضوع بنیان گذار سبک جدیدی از مدیریت خواهد بود : مدیریت مبتنی بر فناوری.
رویکرد ما پیاده سازی یک زیرساخت مولد اطلاعات است که در آن ابتدا داده ها تامین، مورد ارزیابی و گردآوری قرار می گیرند. در گام بعدی داده ها کشت شده و تا زمان رشد و تبدیل به محصول نهایی به طور مداوم مورد واکاوی و مراقبت قرار می گیرند. محصول نهایی اطلاعات است.
اطلاعاتی که منجر به هوشمندسازی فرآیند تصمیم گیری و برنامه ریزی استراتژیک می شود.
هدف مهم و اساسی این زیرساخت امکان آنالیز و تحلیل داده ها جهت رسیدن به تصمیمات هوشمندانه و نتایج بهتر است.
کنترل و ارزیابی وضعیت سازمان، برنامه ریزی آینده، مدیریت دانش، تصمیم سازی و پایش عملکرد، مهندسی بانک های اطلاعاتی، یکپارچه سازی و تجمیع داده ها از بارزترین دستاوردها و نتایج استقرار خواهد بود.

ماموریت ترابایت

کار ما حل دغدغه ها و نگرانی های مدیران است. ما در کنار آنها و برای کمک به آنها از دانش روز استفاده می کنیم تا با استفاده از فناوری به مدیریت بهینه تر و کارآمدتر کمک کنیم. راهکارها و مشاوره های راهبردی در اختیارشان قرار می دهیم و با پشتیبانی همه جانبه و پیروی از اصول فرا مشتری مداری، نگرانی ها، نقاط ضعف و چالشها را از بین برده و با ارائه محصولات، خدمات و ابزارهای مجهز به فناوری زمینه ارتقا و رشدشان را فراهم می کنیم.
چرا ترابایت؟
یک رویکرد تا به امروز خط مشی ترابایت بوده است، مشتریان نباید سادگی را بجای کاربرد بخرند. و نباید برای بیان انتظارات خود دست به سازش بزنند. آنها حق دارند در قبال محصولی که خریداری می کنند به انتظارات خود دست یابند، باید محصولی کاربردی و متناسب با نیازهایشان در اختیار داشته باشند. آنها باید بتوانند هزینه های نیروی کار را کنترل کنند، بهره وری را بهبود و ریسک مدیریت را کاهش دهند. همه اینها همراه با بهترین نتایج.
این رویکرد تنها یک شعار نیست، به شما می گوئیم که چگونه این کار را انجام می دهیم:
اتوماسیون جامع : ما بر روی راه حلهای یکپارچه برای حذف فرآیندهای دستی و جلوگیری از خطاهای انسانی تمرکز می کنیم. راه حل ها قابلیت پیاده سازی سفارشی دارند به این معنا که به دلیل مقیاس پذیری ذاتی به راحتی با نیازها و شرایط شما قابلیت سازگاری دارند. همه فرآیندها بصورت هوشمند و با کمترین دخالت نیروی انسانی انجام می شود. چرخه های کاری برای یک بار تعریف می شوند و برای همیشه مدیریت نیروی کار بصورت الکترونیکی مدیریت می شود.
دسترسی به اطلاعات : دسترسی آنی و لحظه ای به جزئی ترین اطلاعات بدون محدودیتهای زمانی و مکانی. یک خط اینترنت کافی است تا از هر نقطه و هر زمان به اطلاعات، گزارشات و وضعیت جاری نیروی کار خود دسترسی داشته باشید. گزارشات لحظه به لحظه از طریق ایمیل، تلفن همراه، پیام کوتاه و اینترنت در اختیار شماست.
آسان در کاربرد : راه حل های پیاده سازی و استقرار در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. این به شما کمک خواهد کرد تا بازگشت سرمایه را زودتر تجربه کنید. 170،000 نفر هر روز از حضور و غیاب ترابایت استفاده می کنند.
تخصص ترابایت مطابق با آنچه که شما نیاز دارید : سرویس های پشتیبانی مطابق با خواسته ها و نیازهای شما فراهم می شوند. یک شروع قوی برای دستیابی هر چه زودتر به موفقیت، ارائه خدمات بصورت مداوم در زمان پشتیبانی، رصد لحظه به لحظه نیازهای شما و متدهای نوآورانه آموزشی که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را هوشمند مدیریت کنید.
تا امروز به بیش از صدها مجموعه دولتی و خصوصی مشاوره داده ایم و راه حل حضور و غیاب ترابایت را در آنها استقرار دهیم. به عنوان رهبر بازار و بازیگر اصلی صنعت نرم افزار حضور و غیاب توانسته ایم خدمات ارزنده ای را به مشتریانمان در سراسر کشور ارائه کنیم.